דבר העורכת נירה חטיבה 2 image למאמר המלא
התמודדות חברי סגל עם אתגר הלמידה הפעילה דוד פונדק ושמריהו רוזנר 4 image למאמר המלא
היש שיפור באיכות ההוראה בעקבות השתתפות בסדנאות קצרות? נטע נוצר ורות אברמוביץ' 8 image למאמר המלא
הוראה ומחקר: היפוך תפקידים באוניברסיטה? הלן סוורד 11 image למאמר המלא
חיים קלים לסטודנטים בכיתה? זה לא מועיל!... ג'ו בן-הויל 12 image למאמר המלא
הקשבה- אבן הפינה של תהליך הלמידה שרה זמיר 13 image למאמר המלא
יושר אקדמי במוסדות להשכלה גבוהה בארץ יואל חשין 17 image למאמר המלא
שילוב קורסי חובה במיומנויות למידה בתכנית הלימודים האקדמית מיכל מעוז 20 image למאמר המלא
סדנאות למידה פעילה בהנחיית סטודנטים מצטיינים ויקי רות' 22 image למאמר המלא
לא אצלנו... מה כותבים סטודנטים אמריקנים בבחינות? לקט ממקורות של מורים רבים... 24 image למאמר המלא
ההערות הפתוחות בסקר ההוראה - כלי למתן משוב או כלי לניגוח? חגית סלע, שרון גדרון ונירה חטיבה 25 image למאמר המלא
הערכה מעצבת של ההוראה: לזיהוי הנקודות החלשות בהוראה וקשיים בלמידה נירה חטיבה 27 image למאמר המלא
למידה מרחוק ולימודים אוניברסיטאיים: האם נועדו זה לזה? גבריאל סלומון 30 image למאמר המלא
לרתום את סוסי הטכנולוגיה לעגלת הפדגוגיה: הטמעת פורטל לימודים כמערכת לשיפור איכות ההוראה והלמידה הלל נוסק, איתמר שבתאי וריקי רימור 34 image למאמר המלא
על מורים ועל תלמידים נילי כהן 38 image למאמר המלא
אדם אחד מאלף מצאתי ערן שר 40 image למאמר המלא
וריאציות על "מטרות ההוראה" עמיחי זילברמן ודוד סגל 41 image למאמר המלא
מפלצת לרגלי המיטה: איך לשרוד את האתגר שמציבים כוחות השוק בפני החינוך הגבוה? ראול א. אראולה 43 image למאמר המלא
PowerPoint - הכול צפוי, והרשות נתונה יוסי בר 46 image למאמר המלא
מה קורה במרכזים לקידום ההוראה באוניברסיטאות ובמכללות בארץ? 49 image למאמר המלא
הדרישה החדשה להטרוגניות בהוראה בחינוך הגבוה ג'ורג' קלר 56 image למאמר המלא
יורדים בתואר: החינוך הגבוה בסכנה ג'ון מרו 58 image למאמר המלא
על ההוראה האקדמית באוניברסיטאות ברוסיה ניצה דוידוביץ, מיכאל זיניגרד וצילה סינואני-שטרן 60 image למאמר המלא
על מרכזים לקידום ההוראה בחינוך הגבוה בארה"ב - רשמי סיור פנינה נוימן 62 image למאמר המלא
מן המדף 67 image למאמר המלא
ISSN: 2223-8298
Level A conformance, W3C WAI Web Content Accessibility Guidelines 2.0 Valid CSS!
Valid XHTML 4.0!