יישום חידושים בהוראה ובתכניות הלימודים בחינוך הגבוה: בעיות ופתרונן
-
דן בנור
גליון 3, עמ' 66, מרץ 2004
דן בנור, אוניברסיטת בן-גוריון בנגב
יישומם של חידושים בהוראה, בין אם בשיטת ההוראה ובין אם בשינוי תכנית הלימודים, נתקל בדרך כלל בקשיים ובהתנגדויות מצד הסגל. להתנגדויות אלו מספר רב של סיבות. הכללתן תחת הכותרת של "שמרנות" גרידא אינו מועיל ואינו מוליך לפתרון. המאמר שלהלן מנסה לנתח את מקורה של ההתנגדות ומציע דרכים להתגבר עליה תוך שיתוף פעולה, על מנת לשפר את איכות ההוראה.
- צפו במאמר המלא
- |
- שלחו לחבר
- |
- העתיקו את ה- URL
- |
- צטטו את המאמר
- |
- הוסיפו תגובה
- |
-
שתפו