דוד פונדק, שמריהו רוזנר, המכללה האקדמית להנדסה אורט בראודה, כרמיאל
מהי השפעת השילוב של בודק מטלות מתוקשב (במ"מ) על הלמידה בהוראת המדעים? המאמר בוחן את השינוי שחל בעמדותיהם של סטודנטים בשאלה זו, מתחילת הקורס ועד לסיומו, בהשוואה לעמדות הסגל. שאלון הבוחן שישה ממדים אליהם מתייחסות עמדות הסטודנטים, הועבר בחמישה קורסים, בתחילת הסמסטר ובסופו, ניתוח הממצאים זיהה חברי סגל אחדים שהצליחו לצמצם את הפערים בין עמדות הסטודנטים בסוף הקורס לבין עמדותיהם. הניתוח של דרך הפעלת הבמ"מ על ידי חברי סגל אלה מצביע על פדגוגיה מצליחה שניתן ליישמה גם בקורסים אחרים.
- צפו במאמר המלא
- |
- שלחו לחבר
- |
- העתיקו את ה- URL
- |
- צטטו את המאמר
- |
- הוסיפו תגובה
- |
-
שתפו