למה כדאי לבנות אתר אינטרנט מלווה לקורס? השפעת השימוש במולטימדיה על הלמידה
-
מוטי פרנק
גליון 3, עמ' 50, מרץ 2004
מוטי פרנק,הטכניון
מאמר זה הנו השלישי בסדרת מאמרים אשר דנה ביתרונות הפדגוגיים שניתן להפיק מאתרי אינטרנט מלווים לקורסים. המאמרים בשני הגיליונות הקודמים של "על הגובה" עסקו בלמידה פעילה ואינטראקטיבית, ובהשפעת המשוב על הלמידה.
מאמר זה עוסק ביישומי המולטימדיה באתר האינטרנט של הקורס, ובהשפעה שיכולה להיות לשימוש במולטימדיה על הלמידה. במחקר נמצא כי השימוש באפקטים איננו בהכרח בעל השפעה חיובית על הלמידה, ולכן השקעה רבה בטכנולוגיה איננה ערובה להצלחה. כדי להשיג השפעה רצויה על הלמידה יש לתכנן נכון את אופן הצגת המידע.
המאמר מציג את התנאים הנדרשים בשימוש במולטימדיה להשגת אפקט חיובי על הלמידה.
מאמר זה עוסק ביישומי המולטימדיה באתר האינטרנט של הקורס, ובהשפעה שיכולה להיות לשימוש במולטימדיה על הלמידה. במחקר נמצא כי השימוש באפקטים איננו בהכרח בעל השפעה חיובית על הלמידה, ולכן השקעה רבה בטכנולוגיה איננה ערובה להצלחה. כדי להשיג השפעה רצויה על הלמידה יש לתכנן נכון את אופן הצגת המידע.
המאמר מציג את התנאים הנדרשים בשימוש במולטימדיה להשגת אפקט חיובי על הלמידה.
- צפו במאמר המלא
- |
- שלחו לחבר
- |
- העתיקו את ה- URL
- |
- צטטו את המאמר
- |
- הוסיפו תגובה
- |
-
שתפו