מה רושמים הסטודנטים בהערות המילוליות בשאלוני המשוב
-
ברברה פרסקו
-
פאדיה נאסר
-
צחי אשכנזי
גליון 3, עמ' 26, מרץ 2004
ברברה פרסקו, מכללת בית ברל, פאדיה נאסר, אוניברסיטת תל-אביב ומכללת בית ברל וצחי אשכנזי, מכללת בית ברל
במחקר זה נותחו הערותיהם המילוליות של סטודנטים שענו על שאלונים להערכת ההוראה ב-198 קורסים במכללה אקדמית גדולה להכשרת מורים. ניתוח התוכן העלה 48 נושאים שונים. מרבית ההערות היו כלליות והתייחסו למרצה או לקורס מסוימים. הערות שכיחות אחרות התייחסו לבהירות השיעור, לעניין שהמרצה או הקורס מעוררים אצל הסטודנט וללמידה בקורס. נמצא שקיימת התאמה בין המשוב שהתקבל בהערות המילוליות לבין המשוב שהתקבל בחלק הסגור של השאלון (שכלל דירוג מספרי של הפריטים).
- צפו במאמר המלא
- |
- שלחו לחבר
- |
- העתיקו את ה- URL
- |
- צטטו את המאמר
- |
- הוסיפו תגובה
- |
-
שתפו