דן בנור, אוניברסיטת בן-גוריון
מאמר זה מנסה לחזות את מבנהו ואפיו של בית הספר לרפואה של העתיד לאור התפתחויות צפויות בתחומי הטכנולוגיה, הרפואה והחברה שאת ניצניהם אנו רואים כבר היום. ניצנים אלה כוללים את הגברת הלמידה העצמית של חשבון הרצאות ונערכת פורמלית מחד גיסא, ומעורבות גוברת של הציבור בניהול בית הספר מאידך גיסא. מתחזית זאת נגזר תיאור תפקידיו העתידיים של חבר הסגל, שהוא מורה בבית ספר זה. כיוון שהתפקידים רבים, כבדים ושונים זה מזה, הרי על מנת למלאם ביעילות, צפוי שהתפקידים יחולקו בין שלושה סוגי מורים. במאמר נדונות דרכי ההכשרה של כל אחד מסוגי המורים וסוגית ההסמכה והרישוי של מורה באקדמיה.
- צפו במאמר המלא
- |
- שלחו לחבר
- |
- העתיקו את ה- URL
- |
- צטטו את המאמר
- |
- הוסיפו תגובה
- |
-
שתפו