מוטי פרנק, הטכניון
בשנים האחרונות, עם התקדמות הטכנולוגיה, אנו עדים להתגבשות שלוש גישות עיקריות לתקשוב הוראה אקדמית.
הגישה הראשונה היא שימוש באתר מלווה קורס – השיעורים ניתנים בגישה המסורתית, ובמקביל נבנה אתר אינטרנט לקורס לצורך תרגול, העשרה, הכנה, חזרה והעמקה. הגישה השנייה היא קורס אסינכרוני מתוקשב במלואו – מקיימים מספר מצומצם מאוד של מפגשים בכיתה, אך עיקר ההוראה מבוצע באמצעות אתר הקורס. ואילו הגישה השלישית היא קורס מתוקשב סינכרוני – סוג של הוראה הדומה במאפיינים מסוימים להוראה מסורתית, אלא שהמורה והתלמידים מרותקים פיזית.
מאמר זה דן ביתרונות ובאתגרים המיצבים בפני המרצה בשלוש הגישות הללו.
הגישה הראשונה היא שימוש באתר מלווה קורס – השיעורים ניתנים בגישה המסורתית, ובמקביל נבנה אתר אינטרנט לקורס לצורך תרגול, העשרה, הכנה, חזרה והעמקה. הגישה השנייה היא קורס אסינכרוני מתוקשב במלואו – מקיימים מספר מצומצם מאוד של מפגשים בכיתה, אך עיקר ההוראה מבוצע באמצעות אתר הקורס. ואילו הגישה השלישית היא קורס מתוקשב סינכרוני – סוג של הוראה הדומה במאפיינים מסוימים להוראה מסורתית, אלא שהמורה והתלמידים מרותקים פיזית.
מאמר זה דן ביתרונות ובאתגרים המיצבים בפני המרצה בשלוש הגישות הללו.
- צפו במאמר המלא
- |
- שלחו לחבר
- |
- העתיקו את ה- URL
- |
- צטטו את המאמר
- |
- הוסיפו תגובה
- |
-
שתפו